Laskutustiedot
Lähetäthän laskusi ensisijaisesti verkkolaskuna, jonka käsittely on molemmille osapuolille paperilaskuja nopeampaa, luotettavampaa ja edullisempaa.
- Verkkolaskujen operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
- Verkkolaskuosoite ja OVT-tunnus: 003714399761
HUOM. Jos käytät verkkolaskun lähettämiseen operaattorina Danske Bank Oyj:a, Handelsbankenia, Paikallisosuuspankkeja tai Säästöpankkeja, verkkolaskuosoite on 003723327487 ja operaattoritunnus DABAFIHH.
Muut kuin verkkolaskut pyydämme lähettämään suoraan ostolaskujen skannauspalveluun:
- Sähköpostilaskut osoitteeseen 003714399761@procountor.apix.fi. Lähetettävä lasku pitää olla sähköpostin liitteenä PDF-tiedostona ja yhdessä sähköpostissa saa olla vain yksi lasku. Jos sähköposti sisältää laskun lisäksi muita liitetiedostoja, lisää ne laskun liitteiksi. Liitetiedostojen maksimikoko on 2 mb. Lähetyksen jälkeen palvelu lähettää sähköpostitse hyväksyntä- tai hylkäysilmoituksen lähetysosoitteeseen 15 minuutin kuluessa lähetyksestä.
- Paperilaskut osoitteeseen Rakentamisen Laatu RALA ry (Apix skannauspalvelu), PL 16112, 00021 LASKUTUS. Lisää paperilaskuissa em. osoite kirjekuoren lisäksi myös itse laskuun.
- Näissä osoitteissa vastaanotetaan vain laskuja. Lähetä muut postit RALAn postiosoitteeseen.
Ajankohtaista
Ajankohtaiskatsaus vastuullisuussääntelyyn rakennusalalla -webinaari 27.11.2025
Tervetuloa Ajankohtaiskatsaus vastuullisuussääntelyyn -webinaariin (27.11 klo 14:30-15:30! Webinaarissa vastuullisuusasiantuntija Riikka Rantakari avaa, mitä rakennusalan vastuullisuuteen liittyvän sääntelyn kentällä tapahtuu juuri nyt, ja mitä vaikutuksia sillä on!
Johtamisosaaminen ja psykologinen turvallisuus on tärkeää myös rakennusalalla
Rakennusalan kilpailukyky ei pysy yllä pelkillä tehokkailla prosesseilla ja teknisellä osaamisella. Jatkuva muutos edellyttää yrityksiltä vahvaa johtamisosaamista ja panostusta psykologisesti turvalliseen työympäristöön. Turvallinen ilmapiiri lisää henkilöstön sitoutuneisuutta ja innovaatioita.
Lähes 30 vuotta ihmisläheistä asiakaspalvelua
RALA täyttää tänään vuosia. Jo lähes kolmen vuosikymmenen ajan Rakentamisen Laatu RALA ry on ollut suomalaisen rakentamisen laadun eteenpäin viejä. Hyvä asiakaspalvelu on ollut tärkeä osa RALAn toimintaa aina, mutta sen rooli ja toteutustavat ovat muuttuneet digitalisaation myötä. Muutos ei ole ollut vain teknologinen, vaan se on vaikuttanut myös asiakaskokemukseen ja prosessien tehokkuuteen.
Kuivaketju10-toimintamallin arviointihankkeessa nousi esiin kehitysmahdollisuuksia
Rakentamisen Laatu RALA ry:n ylläpitämän Kuivaketju10-toimintamallin arviointi- ja kehittämisprojekti on saatu päätökseen. Projekti toteutettiin osana Terveet tilat 2028 -ohjelmaa, ja sen tavoitteena oli selvittää toimintamallin yleistä toimivuutta sekä sen uudistamistarpeita.