RALA-palautteen avulla parannat toimintaasi ja yhteistyötäsi

RALA-palaute on työkalu, jonka avulla keräät helposti arvokasta projektipalautetta kumppaneiltasi ja asiakkailtasi.

Palautejärjestelmä tuottaa toimintasi kehittämistä tukevaa tietoa ja vahvistaa yhteistyötä eri projektitahojen kanssa. Se palvelee esimerkiksi rakennushankkeen tilaajia, rakennuttajia, konsultteja, pää- ja aliurakoitsijoita sekä suunnittelijoita.

 Palvelun valmiit kysymyspatteristot tekevät palautteesta vertailukelpoista. Arvioinnin kohteina ovat yrityksen onnistuminen projektissa, henkilöstön osaaminen ja yhteistyön yleinen toimivuus. Myös RALA kerää palautetta RALA-pätevien yritysten referenssikohteista ja julkaisee siitä yrityksen luvalla yhteenvedon RALAn verkkosivujen yrityshaussa.

RALA-palautteen avulla

  1. Saat vertailukelpoista tietoa toimintasi laadusta.
  2. Tunnistat yrityksesi kehityskohteet ja vahvuudet.
  3. Parannat vuorovaikutusta ja yhteistyötä.
  4. Lisäät toimintasi läpinäkyvyyttä ja yrityksesi luotettavuutta.

RALA-palautteen käyttö on helppoa

icon-handshake.svg

1. Kirjaudu palautejärjestelmään osoitteessa palaute.rala.fi.

2. Saat sähköpostilla linkin vastauslomakkeeseen ja lähetät sen vastaajille.

3. Saat raportin annetuista vastauksista.

Nora Öistämö

Nora Öistämö

Laatu ja HR

RALA-palaute

040 761 1419

Ajankohtaista

4.10.2022 – Uutiset

RALA-referenssipalvelu tuo osaamisen näkyviin

Uusi RALA-referenssipalvelu edistää suomalaisen rakentamisen laatua, läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Palvelussa hanketoteuttajat voivat helposti julkaista referenssejään ja tilaajat löytävät hankkeisiinsa osaavia kumppaneita.

13.10.2022 – Laadukkaasti laadusta -blogi

Saunan laatuun panostaminen parantaa asumisviihtyvyyttä ja edistää terveyttä

Suomalaiset ovat ylpeitä saunoistaan. Missään muualla maailmassa ei ole näin paljon saunoja suhteessa väkilukuun ja yhtenäistä saunakulttuurin jatkumoa. Saunanatiivit suomalaiset helposti ajattelevat, että saunojen suunnittelu ja rakentaminenkin käy meiltä kuin luonnostaan. Totuus on kuitenkin likaisempi.

2.9.2022 – Ajankohtaista alalla

Tulossa: ajankohtaisia nostoja alalta

RALA julkaisee rakentamisen laatuun ja vastuullisuuteen liittyviä ajankohtaisia uutisia myös muilta alan keskeisiltä toimijoilta. Haluamme nostaa tärkeitä asioita yhteiseen keskusteluun ja tuoda hyviä käytäntöjä ja ratkaisuja esiin yleisesti hyödynnettäväksi. Seuraa tätä paikkaa!

7.10.2022 – Asiakastarinat

RTH Oy: Asiakastyytyväisyyttä ja laatua sujuvalla viestintäjärjestelmällä

Kiinteistöjen ja ulkoalueiden kunnossapidon palveluja tarjoava RTH Oy tekee työt tehokkaasti laadusta tinkimättä. Asiakastyytyväisyys tuottamalla laadukasta jälkeä sovitussa aikataulussa kustannustehokkaasti ja turvallisesti on RTH Oy:n päätavoite aina uutta projektia aloitettaessa.