27.10.2022 – Uutiset

RALAn asiointipalvelu on uudistunut

RALAn asiointipalvelu on uudistunut. Nyt asiakkaamme voivat kirjautua palveluun milloin vain ja joustavasti hallinnoida yrityksensä perustietoja ja referenssejä. Samalla otamme käyttöön uuden RALA-referenssipalvelun: voit nyt luoda, julkaista ja hallita kaikkia yrityksesi referenssejä, tehdä niistä paketteja tarjousaineistoihin sekä liittää niitä halutessasi RALA-pätevyyteen.

Halusimme luoda palvelun, joka tukee asiakkaitamme heidän tavoitellessaan yhä parempaa rakentamisen laatua. Lähtökohtana oli parantaa asiointipalvelun käytettävyyttä ja mahdollistaa RALAn tarjoamien palvelujen entistä helpompi hyödyntäminen. Lisäksi tietosisältöä kasvatettiin ja tiedon laatua parannettiin, jotta asiakkaamme ja myös ympäröivä yhteiskunta saavat entistä parempaa tietoa rakennusalan trendeistä.

Käyttöliittymä on suunniteltu mahdollisimman intuitiiviseksi ja helpoksi käyttää. Käyttäjää opastetaan eri vaiheissa mahdollisimman pitkälle, jotta asiat saadaan hoidettua kerralla oikein eikä aikaa kulu turhaan asioiden etsimiseen tai ihmettelyyn.

Käyttöönoton tueksi on tehty myös erillisiä ohjeita. Ne kaikki löytyvät kootusti osoitteesta www.rala.fi/asiointi. Samasta paikasta pääset myös kirjautumaan uuteen palveluun. 

Uuden palvelun tärkeimpiä ominaisuuksia:

  • Kirjautuminen ja yrityskohtaisten tietojen muokkaaminen on mahdollista milloin tahansa.
  • Kerran syötettyä tietoa voidaan käyttää useassa eri tarkoituksessa ilman, että tiedot pitää syöttää uudelleen.
  • Yrityksellä on pääkäyttäjä, joka voi joustavasti antaa käyttöoikeuksia yrityksen muille käyttäjille.

Tietoturva on otettu huomioon monella eri tavalla, jotta asiakkaiden tiedot ovat entistäkin paremmin turvassa. Uusia piirteitä ovat mm. vahva tunnistautuminen käyttäjätunnusta luotaessa, käyttöoikeuksien myöntäminen yrityksen toimesta ja uudenlainen, turvallinen RALA-posti, joka korvaa yleisen sähköpostin.

Sanna Nyström

Sanna Nyström

Viestintä ja markkinointi

040 584 1126