RALAn henkilökunta

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@rala.fi.

Kirsi Hautala

Kirsi Hautala

Toimitusjohtaja

040 845 5481

Sanna Nyström

Sanna Nyström

Viestintä ja markkinointi

040 584 1126

Miia Asikainen

Miia Asikainen

Kehitys ja yhteiskuntasuhteet

RALA-referenssipalvelu

040 558 0678

Marja Laitinen

Marja Laitinen

Kosteudenhallinta

Kuivaketju10

050 310 1177

Marjo Laurila

Marjo Laurila

Asiakaspalvelu ja laskutus

RALA-pätevyys

050 358 0088

Rita Marin

Rita Marin

Asia­kas­pal­ve­lu ja las­ku­tus

RALA-sertifiointi

050 357 7999

Rune Paananen

Rune Paananen

IT ja järjestelmät

050 522 6764

Nora Öistämö

Nora Öistämö

Laatu ja HR

RALA-palaute

040 761 1419

Mikko Alakylmänen

Mikko Alakylmänen

Asiantuntija

050 476 6410

Harri Ajomaa

Harri Ajomaa

Asiantuntija

0400 676 626

Eeva-Liisa Hannu

Eeva-Liisa Hannu

Asiantuntija

0400 401 638

Harri Latikka

Harri Latikka

Asiantuntija

040 701 2142

Mikko Saarikoski

Mikko Saarikoski

Asiantuntija

050 465 1460

Kai Tattari

Kai Tattari

Asiantuntija

050 543 4974

Ajankohtaista

4.10.2022 – Uutiset

RALA-referenssipalvelu tuo osaamisen näkyviin

Uusi RALA-referenssipalvelu edistää suomalaisen rakentamisen laatua, läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Palvelussa hanketoteuttajat voivat helposti julkaista referenssejään ja tilaajat löytävät hankkeisiinsa osaavia kumppaneita.

13.10.2022 – Laadukkaasti laadusta -blogi

Saunan laatuun panostaminen parantaa asumisviihtyvyyttä ja edistää terveyttä

Suomalaiset ovat ylpeitä saunoistaan. Missään muualla maailmassa ei ole näin paljon saunoja suhteessa väkilukuun ja yhtenäistä saunakulttuurin jatkumoa. Saunanatiivit suomalaiset helposti ajattelevat, että saunojen suunnittelu ja rakentaminenkin käy meiltä kuin luonnostaan. Totuus on kuitenkin likaisempi.

2.9.2022 – Ajankohtaista alalla

Tulossa: ajankohtaisia nostoja alalta

RALA julkaisee rakentamisen laatuun ja vastuullisuuteen liittyviä ajankohtaisia uutisia myös muilta alan keskeisiltä toimijoilta. Haluamme nostaa tärkeitä asioita yhteiseen keskusteluun ja tuoda hyviä käytäntöjä ja ratkaisuja esiin yleisesti hyödynnettäväksi. Seuraa tätä paikkaa!

7.10.2022 – Asiakastarinat

RTH Oy: Asiakastyytyväisyyttä ja laatua sujuvalla viestintäjärjestelmällä

Kiinteistöjen ja ulkoalueiden kunnossapidon palveluja tarjoava RTH Oy tekee työt tehokkaasti laadusta tinkimättä. Asiakastyytyväisyys tuottamalla laadukasta jälkeä sovitussa aikataulussa kustannustehokkaasti ja turvallisesti on RTH Oy:n päätavoite aina uutta projektia aloitettaessa.