RALA-palautteen avulla parannat toimintaasi ja yhteistyötäsi
RALA-palaute on työkalu, jonka avulla keräät helposti arvokasta projektipalautetta kumppaneiltasi ja asiakkailtasi.
Palautejärjestelmä tuottaa toimintasi kehittämistä tukevaa tietoa ja vahvistaa yhteistyötä eri projektitahojen kanssa. Se palvelee esimerkiksi rakennushankkeen tilaajia, rakennuttajia, konsultteja, pää- ja aliurakoitsijoita sekä suunnittelijoita.
Palvelun valmiit kysymyspatteristot tekevät palautteesta vertailukelpoista. Arvioinnin kohteina ovat yrityksen onnistuminen projektissa, henkilöstön osaaminen ja yhteistyön yleinen toimivuus. Myös RALA kerää palautetta RALA-pätevien yritysten referenssikohteista ja julkaisee siitä yrityksen luvalla yhteenvedon RALAn verkkosivujen yrityshaussa.
RALA-palautteen avulla
- Saat vertailukelpoista tietoa toimintasi laadusta.
- Tunnistat yrityksesi kehityskohteet ja vahvuudet.
- Parannat vuorovaikutusta ja yhteistyötä.
- Lisäät toimintasi läpinäkyvyyttä ja yrityksesi luotettavuutta.
RALA-palautteen käyttö on helppoa
1. Kirjaudu palautejärjestelmään osoitteessa palaute.rala.fi.
2. Saat sähköpostilla linkin vastauslomakkeeseen ja lähetät sen vastaajille.
3. Saat raportin annetuista vastauksista.
Ajankohtaista
Yritystason pääkäyttäjä -ominaisuus sähköiseen Kuivaketju10-järjestelmään
Yritystason pääkäyttäjä -ominaisuus on ollut yksi toivotuimmista uudistuksista Kuivaketju10-järjestelmään. Nyt julkaistussa päivitetyssä versiossa yrityksellä voi olla yksi tai useampia pääkäyttäjiä, jotka pystyvät hallinnoimaan yrityksen muita käyttäjiä.
Mitä pitää ottaa huomioon, kun hankitaan urakoitsijoita korjaushankkeeseen?
Urakoitsijoiden konkurssit ovat yleistyneet viime aikoina hälyttävästi. Taloyhtiön hallinnon onkin yhä tarkemmin pohdittava, kenen kanssa korjausrakennushankkeen urakkasopimus solmitaan, ja mitä asioita kannattaa ottaa huomioon urakoitsijan hankinnassa, kirjoittaa Jari Virta Kiinteistöliitto Uusimaasta.
Rakli: Energiatehokkuussopimus kirittää kiinteistöalaa
Kiinteistöala on tehnyt kuluvan energiatehokkuussopimuskauden aikana lähes 6500 energiatehokkuustoimenpidettä ja saavuttanut energiansäästön, joka vastaa 335 000 kerrostaloasujan vuosittaista sähkölaskua.
Louhintahiekka Oy: ”On vain yksi, jolla on sanottavaa – Asiakas”
Louhintahiekka Oy:n toiminnan keskiössä on asiakastarpeiden ymmärtäminen. Asiakastarinassa avataan, kuinka yritys tähtää asiakastyytyväisyteen panostamalla asiakaspalautteen keräämiseen, jonka pohjalta toimintaa arvioidaan ja kehitetään jatkuvasti eteenpäin.